دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1158 مشاهده)
اندازه‏­ گیری با مقایسه کردن، مرتب کردن و کمّی کردن کیفیت‏ ها سرو کار دارد. اندازه‏ گیری نقش مهمی در برنامه درسی ریاضیات دارد، زیرا باعث می‏ شود تا کودکان مفید بودن ریاضیات را در زندگی روزمرّه درک کرده، ایده‏ ها و مهارت‏ های ریاضی فراوانی ابداع کنند. از آنجا که موضوع اندازه گیری یکی از مباحث محتوایی ریاضیات مدرسه ای می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و دانش آموزان در یادگیری پایدار مفهوم آن با مشکلاتی مواجه هستند. لذا هدف از پژوهش حاضر نقش نوع ابزار در کیفیت تدریس و یادگیری پایدار اندازه گیری زاویه مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش دو گروه دانش آموز عادی و نابینا مورد پژوهش به روش درس پژوهی قرار گرفتند که نتیجۀ کار طراحی دو نقاله با توجه به نیازهای موجود در دو گروه بوده است.
 
متن کامل [DOC 99 kb]   (36 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: چالش های آموزش ریاضی مدرسه ای
دریافت: ۱۳۹۶/۷/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb