دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (948 مشاهده)
این مقاله بر توصیف نقش برنامه­ ی یادگیری فردی برای کودکانی با مشکلات ریاضی  و نقص در محاسبه ریاضی متمرکز است، که برنامه­ های آن در یک رویکرد ساختارگرا مورد استفاده قرار می­گیرند. در این مورد نقش معلم بسیار مهم است. معلم باید استراتژی­های کافی را برای هر دانش آموز با استراتژی­های یادگیری تعاملی ترکیب نماید. همانطور که در مطالعه­ی موردی نشان داده شد، دانش آموزانی که از برنامه­های یادگیری فردی در یک رویکرد ساختارگرا بهره می­گیرند می­توانند مهارت­های ریاضی خود را بهبود بخشند. معلمانی می توانند ریاضی را در یک رویکرد ساختارگرا آموزش دهند که تسلط به مولفه­های کشف، یادگیری موقعیتی، تعامل در یاددهی و استفاده از یک برنامه­ی یادگیری مناسب  فردی باشند. معلمان با این رویکرد نتایج خوبی را با دانش آموزان خود به دست آورده و مهارت­های اجتماعی آنها را توسعه می دهند.
متن کامل [DOCX 62 kb]   (21 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: چالش های آموزش ریاضی مدرسه ای
دریافت: ۱۳۹۶/۷/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb