دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2212 مشاهده)
فهمیدن و درک عمیق مفاهیم ریاضی در دوره ابتدایی بسیار مهم و ضروری می باشد و مستقیماً بر عملکرد ریاضی دانش آموزان در سالهای بالاتر تاثیر می گذارد و متاسفانه بیشتر بچه ها در این زمینه با مشکلات زیادی روبرو هستند. در این مقاله به مبحث الگوهای عددی در فصل اول ریاضی ششم پرداخته می شود و با استفاده از مثالهای کاربردی و قابل درک و استفاده از دست سازه های دانش آموزان در تدریس، و شرکت دادن دانش آموزان در روند حل مسایل تا حد بسیار زیادی مشکل موجود در درک مفهوم الگوهای عددی برطرف شده و نتایج بسیار مطلوبی مشاهده گردید. 
متن کامل [DOCX 232 kb]   (54 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: چالش های آموزش ریاضی مدرسه ای
دریافت: ۱۳۹۶/۷/۲۰ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb