دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1054 مشاهده)
هدف این مقاله، مشخص کردن نقش معلمان ریاضی بریادگیری عمیق، در کلاس درس ریاضیات دبیرستان می باشد و با توجه به تعریف دقیق یادگیری عمیق، سایر عوامل موثر بر آن را نیز بررسی می کند. در عین حال، تمرکز اصلی این مطالعه بر نقش معلمان در یادگیری عمیق می باشد و در کنار آن به عوامل دیگری مانند برنامه درسی و نظام آموزشی نیز می پردازد. یافته های این مقاله، روش های تدریسی که مانع از تحقق این هدف می شود مانند معلم اقتدارگرا، فقدان شور و شوق در کلاس درس ریاضی، روش تدریس مبتنی بر جزوه و خلاصه گویی و مانند این ها را مشخص می کند. یافته های محققان نشان می دهد در صورت هماهنگی عوامل موثر و رفع موانع موجود و اجرای هدف یادگیری عمیق در کلاس های درس ریاضی، یادگیری ریاضی با کیفیت بالا در کلاس درس محقق می شود.
متن کامل [DOCX 38 kb]   (43 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - مروری | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۱ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb