دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1488 مشاهده)
چکیده:
فن‌آوری اطلاعات، امکان ایجاد  نوآوری در ابزار تدریس، یاددهی و یادگیری ریاضیات را، چه در داخل و یا خارج از کلاس درس فراهم نموده است. این مقاله عوامل بالقوه و چالش‌های به‌کارگیری فن‌آوری واقعیت افزوده[1] را در آموزش ریاضی ارائه می‌دهد. با این تکنولوژی دانش آموزان قادر خواهند بود اشکال هندسی را به صورت سه بعدی مشاهده کنند و ساختار هندسی آنهارا بهتر درک کنند. از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توان، با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، برای دیدن اشکال هندسی سه بعدی، استفاده نمود. در این مقاله، روش‌های کاربرد سیستم های ساده فن‌آوری واقعیت افزوده برای بهینه سازی قابلیت‌های آموزش ریاضیات، توضیح داده شده است.

 


[1]  AR(Augmented Reality)
متن کامل [DOCX 2913 kb]   (50 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۲ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb