دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (799 مشاهده)
از آن جا که استفاده از مثال در آموزش ریاضی و ساخت دانش نقش اساسی دارد و برای آموزش مفاهیم ریاضی، ارایه یک فضای مثال ساختاریافته و جامع بسیار حایز اهمیت است و همچنین یکی از موضوعات چالش برانگیز در بحث توابع، یافتن نقاط برخورد توابع و وارونشان می باشد، لذا با توجه به این که فضای مثال معلمان در این زمینه متفاوت است و برای آشنایی بیشتر آن ها در پژوهش حاضر سعی شده است به کمک شهود و رسم توابع مختلف توابع و وارونشان، یک فضای مثال شامل انواع مسایل مطرح در دوره متوسطه دوم، سازماندهی و ارایه شود. 
متن کامل [DOCX 557 kb]   (14 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۲ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb