[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
ارایه یک فضای مثال ساختاریافته جهت یافتن نقاط برخورد توابع و وارونشان
مرضیه سعید، عبدالرحمن شهیدزاده
چکیده:   (471 مشاهده)
از آن جا که استفاده از مثال در آموزش ریاضی و ساخت دانش نقش اساسی دارد و برای آموزش مفاهیم ریاضی، ارایه یک فضای مثال ساختاریافته و جامع بسیار حایز اهمیت است و همچنین یکی از موضوعات چالش برانگیز در بحث توابع، یافتن نقاط برخورد توابع و وارونشان می باشد، لذا با توجه به این که فضای مثال معلمان در این زمینه متفاوت است و برای آشنایی بیشتر آن ها در پژوهش حاضر سعی شده است به کمک شهود و رسم توابع مختلف توابع و وارونشان، یک فضای مثال شامل انواع مسایل مطرح در دوره متوسطه دوم، سازماندهی و ارایه شود. 
واژه‌های کلیدی: تابع وارون، ‌ مثال آموزشی، مثال ریاضی، فضای مثال
متن کامل [DOCX 557 kb]   (13 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۲ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3755