دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1020 مشاهده)
همان طور که می دانیم آموزش مدرسه‌ای، مهم‌ترین بخش آموزش در هر کشور محسوب می‌شود و به دلیل بنیادی بودن این آموزش، جمعیت انبوه آموزش‌گیرندگان و شرایط سنی آن‌ها، آموزش در این سطح، شرایط و امکانات خاص را طلب می‌کند، لذا چنین آموزشی نیازمند عزم ملی در زمینه طراحی برنامه‌ای دقیق منسجم و به‌روز می‌باشد (ربیعی- شهبازی، 1389). و از دیدگاه جانستون و وایلدر (2003) دانش باید توسط هر یادگیرنده، ساخته شود. نمی‌توان آن را بسته‌بندی کرده و از یک شخص به شخص دیگر منتقل کرد. در این مقاله سعی شده است چند مورد از بدفهمی های دانش آموزان دسته بندی شود و مقدار هر حالت نیز سنجیده شود، سپس پیشنهادهایی برای بهبود یادگیری ارائه شود.
واژه‌های کلیدی: حل مساله، روال نیومن، دفهمی
متن کامل [DOCX 2040 kb]   (82 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb