دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (936 مشاهده)
چکیده
یکی از دغدغه‌های هر دانش‌آموز یا دانشجو دانستن کاربرد مطالب علمی آموخته شده در دوره‌های تحصیلی است. چرا که این موضوع باعث ایجاد انگیزه‌ی یادگیری شده و هر معلمی می‌تواند از این چالش به عنوان یک برگ برنده بهره برد. در این مقاله، با شیوه‌ای کاربردی برای تعیین جهت قبله آشنا می‌شوید. بر خلاف روش‌های تقریبی دیگر یا استفاده از ابزار، این روش با استفاده از قواعد هندسه و مثلثات سطح دبیرستان به طور دقیق و با محاسبات ساده جهت قبله را تعیین می‌کند.
متن کامل [DOCX 304 kb]   (27 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb