[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 2، شماره 1004 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 2 شماره 1004 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
آموزش ریاضی با فلسفه به کودکان
آقای بهرام آروین، خانم فاطمه بهرامی
چکیده:   (446 مشاهده)
چکیده - در این مقاله مطالبی در رابطه با فلسفه، آموزش فلسفه به کودکان و آموزش ریاضیات با فلسفه و مفهوم حلقه کندوکاو ارائه شده است. موضوع اصلی این مقاله برنامه آموزش علوم مختلف از جمله ریاضی با فلسفه برای کودکان است و تلاش شده در چارچوب این برنامه، علاوه بر دادن دانشی نظری، با ارائه مثال هایی ملموس در زندگی روزمره، در عمل نشان داده شود که چگونه میتوان کلاس درس علوم مختلف از جمله ریاضی را در هر سطحی که باشد به حلقه کندوکاو تبدیل کرد(با فلسفه آموزش داد)؛ که در صورت به­کارگیری این برنامه­ها شاهد بهبود وضعیت یادگیری کودکان وعلاقه مندی هرچه بیشتر آنان به علوم مختلف بویژه علوم پیچیده­ای مثل ریاضیات خواهیم بود. و کودکان فلسفه علوم را درک خواهند کرد.
واژه‌های کلیدی: کلید واژه: فلسفه، آموزش، کودکان، ریاضیات، حلقه کندوکاو
متن کامل [DOCX 38 kb]   (14 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - مروری | موضوع مقاله: چالش های آموزش ریاضی مدرسه ای
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 2، شماره 1004 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3731