[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
تدریس ریاضی به روش یادگیری معکوس
حمید رضا اکتفایی نژاد ، مریم جعفری، سکینه فرهادی پور
چکیده:   (1102 مشاهده)
چکیده:
این پژوهش به بررسی و تشریح روش یادگیری معکوس2 در زمینه ریاضی می پردازد .در این شیوه ،آموزش درس در خارج از کلاس اتفاق می افتد و زمان کلاس برای انجام تکالیف ، تکرار و تمرین ، پرسش و پاسخ وبحث در مورد مباحث آموزش صرف می شود. این پژوهش روایی است و به تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد .تجربه نگارنده مقاله نشان داد که این روش تاثیر بسیار زیادی بر معلم و دانش آموز و حتی مدرسه دارد .در حقیقت فصل جدیدی بر دنیای آموزش حاکم شده است ونگارنده به صورت روایی با انجام آن سعی در بیان این مهم دارد و با توجه به تجربه انجام این روش مدل بومی  مراحل یادگیری معکوس را بیان کرده و در پایان با پیشنهاد پیوند درس پژوهی3 و یادگیری معکوس فصل نوین دیگری در درس پژوهی و یادگیری معکوس ارایه می دهد.
کلید واژه:
کلاس معکوس،یادگیری معکوس، درس پژوهی
1-Flipped classroom
2-Flipped learning
3- lesson study
واژه‌های کلیدی: کلاس معکوس، یادگیری معکوس، درس پژوهی
متن کامل [DOCX 24 kb]   (72 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3781