دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1955 مشاهده)
چکیده:
این پژوهش به بررسی و تشریح روش یادگیری معکوس2 در زمینه ریاضی می پردازد .در این شیوه ،آموزش درس در خارج از کلاس اتفاق می افتد و زمان کلاس برای انجام تکالیف ، تکرار و تمرین ، پرسش و پاسخ وبحث در مورد مباحث آموزش صرف می شود. این پژوهش روایی است و به تحقیقات کیفی و تفسیر گرایانه تعلق دارد .تجربه نگارنده مقاله نشان داد که این روش تاثیر بسیار زیادی بر معلم و دانش آموز و حتی مدرسه دارد .در حقیقت فصل جدیدی بر دنیای آموزش حاکم شده است ونگارنده به صورت روایی با انجام آن سعی در بیان این مهم دارد و با توجه به تجربه انجام این روش مدل بومی  مراحل یادگیری معکوس را بیان کرده و در پایان با پیشنهاد پیوند درس پژوهی3 و یادگیری معکوس فصل نوین دیگری در درس پژوهی و یادگیری معکوس ارایه می دهد.
کلید واژه:
کلاس معکوس،یادگیری معکوس، درس پژوهی
1-Flipped classroom
2-Flipped learning
3- lesson study
متن کامل [DOCX 24 kb]   (117 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb