دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (884 مشاهده)
بیشترین توجه برنامه های اصلاحات آموزشی به توانمند سازی معلمان و غنی سازی فرایند اموزش و یادگیری -معلمی-است.درس پژوهی یا مطالعه درس به عنوان الگویی موثر برای ترویج و غنی سازی یادگیری و تولید دانش حرفه ای در مدرسه به منظور تحول در آموزش و غنی سازی یادگیری ،نظر بسیاری از دانشمندان را در جهان به خودد جلب کرده است.راهبردهای ترویج درس پژوهی به گسترش این ایده یاری میرسانند که آموزش امری فرهنگی است و توانمند سازی معلمان در فرایند تغییر تدریجی سناریوهای فرهنگی آموزش محقق میشود.
متن کامل [DOCX 52 kb]   (38 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb