[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
بهسازی معلمان ریاضی در سایه درس پژوهی
نازنین سلطان مرادی ، بهرام آروین
چکیده:   (487 مشاهده)
بیشترین توجه برنامه های اصلاحات آموزشی به توانمند سازی معلمان و غنی سازی فرایند اموزش و یادگیری -معلمی-است.درس پژوهی یا مطالعه درس به عنوان الگویی موثر برای ترویج و غنی سازی یادگیری و تولید دانش حرفه ای در مدرسه به منظور تحول در آموزش و غنی سازی یادگیری ،نظر بسیاری از دانشمندان را در جهان به خودد جلب کرده است.راهبردهای ترویج درس پژوهی به گسترش این ایده یاری میرسانند که آموزش امری فرهنگی است و توانمند سازی معلمان در فرایند تغییر تدریجی سناریوهای فرهنگی آموزش محقق میشود.
واژه‌های کلیدی: غنی سازی معلمان، درس پژوهی، تغییر خود پایدار، ریاضی
متن کامل [DOCX 52 kb]   (21 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3755