دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1730 مشاهده)
هدف از مقاله، ارائه بخشی از یافته های پژوهشی در مورد بررسی و ریشه یابی علل وقوع بد فهمی های دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم ونهم در درس ریاضی است. نمونه مورد بررسی برگه های امتحان ریاضی نوبت دوم 75 نفر از دانش آموزان پایه های  هفتم، هشتم و نهم درخرداد 96است. پس از بررسی بیشترین سوالاتی که دانش آموزان در آن دچار بدفهمی بوده اند عبارتند از: ترتیب انجام عملیات،محاسبه عملیات و قاعده های توان،تجزیه و ساده کردن عبارتهای جبری و عبارتهای رادیکالی.
متن کامل [DOCX 30 kb]   (165 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb