دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 )                   جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (897 مشاهده)
در این مقاله ابتدا به اصولی در خصوص پذیرش پیام و طریقه چسبندگی آن به ذهن(که برگرفته از کتاب ایده اثر بخش است) پرداخته و سپس بر اساس این اصول به یکی از سؤالات رایج دانش ­آموزان که چرا باید ریاضی و جبر بخوانیم، پاسخ داده می­شود. در ادامه به مواردی در کتاب درسی ریاضی پایه هفتم اشاره می­ گردد که نشان می­ دهد مؤلفان به این اصول بی­ توجه بوده­ اند. همچنین نمونه­­ هایی از کار اثربخش در آموزش با این روش که در کلاس درس اجرا شده و نتایج شگفت­ انگیزی به ارمغان آورده، ارائه می ­گردد. 
متن کامل [DOCX 162 kb]   (15 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - ترویجی | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb