[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 11 شماره 1396 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
اصول چسبندگی پیام به ذهن و بی توجهی مؤلفان به این اصول
سید جمال الدین محمودی جزیی
چکیده:   (519 مشاهده)
در این مقاله ابتدا به اصولی در خصوص پذیرش پیام و طریقه چسبندگی آن به ذهن(که برگرفته از کتاب ایده اثر بخش است) پرداخته و سپس بر اساس این اصول به یکی از سؤالات رایج دانش ­آموزان که چرا باید ریاضی و جبر بخوانیم، پاسخ داده می­شود. در ادامه به مواردی در کتاب درسی ریاضی پایه هفتم اشاره می­ گردد که نشان می­ دهد مؤلفان به این اصول بی­ توجه بوده­ اند. همچنین نمونه­­ هایی از کار اثربخش در آموزش با این روش که در کلاس درس اجرا شده و نتایج شگفت­ انگیزی به ارمغان آورده، ارائه می ­گردد. 
واژه‌های کلیدی: پیام، چسبیدن پیام به ذهن، جبر، ریاضی هفتم، آموزش غیر مستقیم
متن کامل [DOCX 162 kb]   (13 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - ترویجی | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 11، شماره 1396 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3755