[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 ) ::
جلد 5 شماره 1397 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش نرم افزارآموزشی s‏ketchup pro در یادگیری ریاضی پایه هفتم
طیبه می گلی
چکیده:   (207 مشاهده)
هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر بکارگیری نرم افزار آموزشی sketchup pro با روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی پایه هفتم (فصل 6)دبیرستان دخترانه جنت شهرستان دشتستان می باشد. این پژوهش که از نوع شبه آزمایشی است شامل دو کلاس 15 نفره که یک گروه آزمایش و یک گروه کنترل می باشد تقسیم شدند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از نمرات پیش آزمون پس آزمون از ازمون tاستیودنت استفاده شد . مقایسه میانگین نمرات پیش آزمون دو گروه با ازمون t نشان داد که بین عملکرد دو گروه آزمایش و کنترل از نظر آماری تفاوت معناداری وجود ندارد. مقایسه میانگین نمرات پس آزمون بین دو گروه با ازمون t نشان داد که عملکرد دانش آموزانی که به وسیله نرم افزار آموزشی اموزش دیده اند در مقایسه با گروهی که به روش سنتی آموزش دیده اند در ازمون ریاضی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.
 
واژه‌های کلیدی: آزمون، تدریس، نرم افزار اموزشی، شیوه سنتی، دانش اموزان، ازمایش و کنترل
متن کامل [DOCX 28 kb]   (33 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۷/۳/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۳
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3792