دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 )                   جلد 5 شماره 1397 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (456 مشاهده)
با توجه به اهمیت مشارکت فراگیران در فرآیند یادگیری جمعی در کلاس و نقش بنیادی معلم در ایجاد و اداره چنین فضایی، بر آن شدیم تا چنین تجربه ای را در قالب سلسله ماجراهایی مبتنی بر مکالمات استاد و شاگردان به تصویر بکشیم. بدیهی است چنین الگوهایی می تواند ایده هایی برای تالیف درسنامه های پویا در اختیار مدرسان قرار دهد. مشاهدات معلمان در کلاس حاکی از آن بود که آموزش مشارکتی، علاوه بر رشد انگیزه و بروز استعدادهای فردی حین پرسش و پاسخ های مرحله ای هدفمند، بستر مناسبی برای یادگیری اکتشافی در اکثر فراگیران ایجاد نمود به طوری که بر انجام به موقع و باکیفیت تکالیف ایشان در جلسات بعدی تاثیر مثبتی داشت. 
متن کامل [DOCX 39 kb]   (78 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۷/۳/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb