دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 )                   جلد 5 شماره 1397 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (386 مشاهده)
بدفهمی ها از عواملی هستند که منجر به بروز مشکلات جدی در یادگیری ریاضیات می شوند.شناخت بد فهمی ها و ریشه های آنها می تواند معلمین را از چگونگی درک و تفکر دانش آموزان آگاه نماید و این آگاهی می تواند آنها را در فرایند طراحی آموزشی و اجرای آن یاری کند و در نهایت زمینه را برای بهبود یادگیری فراهم می سازد. پژوهش حاضر ضمن معرفی بد فهمی های شناخته شده از مفهوم "بردار" در ریاضیات متوسطه اول راهکارهایی جهت رفع این بد فهمیها پیشنهاد می کند.
متن کامل [DOCX 1803 kb]   (62 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - ترویجی | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۷/۳/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۳

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb