[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: راهنما و فرم ثبت نام ::
:: دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 ) ::
جلد 5 شماره 1397 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
درک دانش آموزان از مفهوم بردار و بد فهمی های آن
مریم زارع ، مریم شریفی اسدی
چکیده:   (151 مشاهده)
بدفهمی ها از عواملی هستند که منجر به بروز مشکلات جدی در یادگیری ریاضیات می شوند.شناخت بد فهمی ها و ریشه های آنها می تواند معلمین را از چگونگی درک و تفکر دانش آموزان آگاه نماید و این آگاهی می تواند آنها را در فرایند طراحی آموزشی و اجرای آن یاری کند و در نهایت زمینه را برای بهبود یادگیری فراهم می سازد. پژوهش حاضر ضمن معرفی بد فهمی های شناخته شده از مفهوم "بردار" در ریاضیات متوسطه اول راهکارهایی جهت رفع این بد فهمیها پیشنهاد می کند.
واژه‌های کلیدی: بدفهمی ها، بردار و برایند بردار، یادگیری
متن کامل [DOCX 1803 kb]   (37 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - ترویجی | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۷/۳/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۳
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3764