[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: ::
:: دوره 2، شماره 1004 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) ::
جلد 2 شماره 1004 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
طرحواره های ذهنی و بدفهمیهای دانش آموزان هفتم،هشتم و نهم در درس ریاضی
خدیجه صانعی طبس
چکیده:   (785 مشاهده)
هدف از مقاله، ارائه بخشی از یافته های پژوهشی در مورد بررسی و ریشه یابی علل وقوع بد فهمی های دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم ونهم در درس ریاضی است. نمونه مورد بررسی برگه های امتحان ریاضی نوبت دوم 75 نفر از دانش آموزان پایه های  هفتم، هشتم و نهم درخرداد 96است. پس از بررسی بیشترین سوالاتی که دانش آموزان در آن دچار بدفهمی بوده اند عبارتند از: ترتیب انجام عملیات،محاسبه عملیات و قاعده های توان،تجزیه و ساده کردن عبارتهای جبری و عبارتهای رادیکالی.
واژه‌های کلیدی: طرحواره، بدفهمی های ریاضی، دانش آموزان، درس ریاضی
متن کامل [DOCX 30 kb]   (96 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: معیارهای انتخاب معلمان برای آموزش ریاضی و ارتقای دانش حرفه ای آنان
دریافت: ۱۳۹۶/۸/۳ | پذیرش: ۱۳۹۶/۹/۱۲ | انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 2، شماره 1004 - ( مقالات پوستری کنفرانس پانزدهم 1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3701