دوره 5، شماره 1397 - ( سخنرانی های کنفرانس 16 1397 )                   جلد 5 شماره 1397 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (455 مشاهده)
هدف از انجام این پژوهش مقایسه تاثیر بکارگیری نرم افزار آموزشی sketchup pro با روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی پایه هفتم (فصل 6)دبیرستان دخترانه جنت شهرستان دشتستان می باشد. این پژوهش که از نوع شبه آزمایشی است شامل دو کلاس 15 نفره که یک گروه آزمایش و یک گروه کنترل می باشد تقسیم شدند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از نمرات پیش آزمون پس آزمون از ازمون tاستیودنت استفاده شد . مقایسه میانگین نمرات پیش آزمون دو گروه با ازمون t نشان داد که بین عملکرد دو گروه آزمایش و کنترل از نظر آماری تفاوت معناداری وجود ندارد. مقایسه میانگین نمرات پس آزمون بین دو گروه با ازمون t نشان داد که عملکرد دانش آموزانی که به وسیله نرم افزار آموزشی اموزش دیده اند در مقایسه با گروهی که به روش سنتی آموزش دیده اند در ازمون ریاضی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.
 
متن کامل [DOCX 28 kb]   (42 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - پژوهشي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۷/۳/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۳