کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
   [Home ] [Archive]   [ فارسی ]  
:: Volume 1, Number 1002 (9-2016) ::
Back to browse issues page 3 2016, 1(1002): 0-0
شیوه های ارزشیابی ریاضیِ فرآیند مدار راهکاری موثر جهت یادگیری منشِ تفکر ریاضی دانش آموزان
Abstract:   (422 Views)
This article has no abstract.
     
Type of Study: Research | Subject: ارزش یابی ریاضی
Received: 2016/04/18 | Accepted: 2016/09/12 | Published: 2016/09/12


XML     Print


Back to browse issues page Volume 1, Number 1002 (9-2016)
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران ::::union:::: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.046 seconds with 757 queries by yektaweb 3388