کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
   [صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: ارسال مقاله -کنفرانس پانزدهم ::
:: دوره 1، شماره 1002 - ( مقالات پوستری - کنفرانس 14 1395 ) ::
جلد 1 شماره 1002 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
نقش آموزشهای غیر رسمی در یادگیری ریاضی با تاکید بر ریاضیات پیش دبستانی
مهری کشوری مقدم *، مریم السادات نورانیان
چکیده:   (413 مشاهده)

چکیده – هدف پژوهش حاضر بررسی نقش آموزش ریاضی در پیش دبستانی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر یزد  است . جامعه آماری معلمین پایه اول ابتدایی ناحیه یک شهر یزد می باشد که تعداد کل آنها 229نفر است. حجم نمونه 144نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدندروش پژوهش کاربردی و از نوع پس رویدادی  و با استفاده از ابزار پرسشنامه و مشاهده می باشد.نتایج بدست آمده از تحقیق نشان دهنده ان بود که دانش آموزانی که دوره ی پیش دبستانی را گذرانده بودند دریادگیری ریاضی در پایه اول ابتدایی پیشرفت خوبی داشتند بخصوص در زمینه درک و فهم مطالب ریاضی .

کلید واژه- پ

واژه‌های کلیدی: یش دبستانی، آموزش ریاضی، آموزش غیر رسمی.
متن کامل [PDF 530 kb]   (42 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي |
دریافت: ۱۳۹۵/۲/۷ | پذیرش: ۱۳۹۵/۶/۲۲ | انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۲
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print


دوره 1، شماره 1002 - ( مقالات پوستری - کنفرانس 14 1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران ::::union:::: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.048 seconds with 781 queries by yektaweb 3461