[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: ::
:: دوره 1، شماره 1002 - ( مقالات پوستری - کنفرانس 14 1395 ) ::
جلد 1 شماره 1002 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
بهبود فرایند تدریس ریاضیات به وسیله ی اضافه کردن بعضی از روش ها و نظریات نو
حمیده ماهری
چکیده:   (677 مشاهده)

روش های تدریس ریاضیات که به صورت تدریس سنتی (معلم _ محور)می باشند، باید به وسیله ی  روش ها و نظریات نو بهبود یابند. برخی ازاین روش های نو عبارتنداز:

-  یادگیری بر مبنای مسئله یا مسئله پایه(PBL)

- یاد گیری بر مبنای طرح و نقشه یا طرح پایه)  (CM

- اثبات بدون کلام(PWW)

- آموزش با استفاده از رایانه یا رایانه پایه(CAI)

در این مقاله روش های ذکر شده به همراه مثال هایی مورد بررسی قرار می گیرند.

 

واژه‌های کلیدی: بهبود، فرایند، تدریس، ریاضی، روش های نو
متن کامل [PDF 774 kb]   (97 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي | موضوع مقاله: شیوه های موثر در فرایند یاددهی - یادگیری ریاضیات
دریافت: ۱۳۹۵/۲/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۵/۴/۳۱ | انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۲
ارسال پیام به نویسنده مسئول


XML     Print



دوره 1، شماره 1002 - ( مقالات پوستری - کنفرانس 14 1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
کنفرانس های آموزش ریاضی ایران وابسته به اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران :union: Iranian Mathematical Education Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.052 seconds with 792 queries by yektaweb 3600