دوره 6، شماره 1395 - ( مقالات پوستری - کنفرانس 14 1395 )                   جلد 6 شماره 1395 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2452 مشاهده)

تصور کلی سازمان‌یافته و شناخته شده از یک پدیده را گشتالت می‌نامند. در این نظریه هر شیئی یا وضعی را نمی‌توان به وسیله اجزاء آن به خوبی ادراک کرد، تولید و محتوای آموزشی با تولید محتوای پژوهشی متفاوت است. در تولید محتوای آموزشی باید ارتباط طولی با محتوای قبلی و ارتباط عرضی با مفاهیم مشابه داشته باشد.و نباید مطالب بصورت جزایر پراکنده باشند. نویسندگان بنابر تجربه شخصی از تدریس کتب ریاضی متوسطه2و با تکیه بر نظریه گشتالت نقدهایی به این موضوع در کتابهای درسی دارند.

متن کامل [PDF 967 kb]   (32 دریافت)    
نوع مطالعه: علمی - كاربردي | موضوع مقاله: آموزش ریاضی ابتدایی به عنوان پایه ی آموزش ریاضی
دریافت: ۱۳۹۵/۲/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۵/۶/۲۲ | انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۲

ارسال پیام به نویسنده مسئول


© 2019 All Rights Reserved | ::::::union:::::: Iranian Mathematical Education Conference

Designed & Developed by : Yektaweb